Avatar billede kassusclay Nybegynder
18. september 2003 - 23:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows 98 Msinfo.exe mangler

Min far får fejlene "filen msinfo.exe eller en af de tilhørende komponenter blev ikke fundet"

og

"Msinfo.exe som er angivet i filen win.ini kunne ikke køres eller indlæses"

Er det en fil man kan genskabe, evt. hente et sted på nettet??
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. september 2003 - 23:07 #1
Såvidt jeg husker er dette tegn på en virus eller at der har været en virus.
Du skal åbne c:\windows\win.ini finde linien med msinfo.exe og skrive den her. Så skal jeg fortælle dig hvad du må slette.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. september 2003 - 23:12 #2
Her er en artikel om problemet.
http://www.spywareinfo.com/~merijn/cwschronicles.html
Kig efter msinfo.exe.

Der er faktisk også et værktøj til at fjerne den med: http://www.spywareinfo.com/~merijn/junk/CWShredder.exe
Avatar billede kassusclay Nybegynder
18. september 2003 - 23:20 #4
Kanon det virkede
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. september 2003 - 23:23 #5
Fint...takker for point :-)