Avatar billede motu Nybegynder
28. september 2003 - 13:52 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

endnu et design til vurdering..

det drejer sig om ..

http://motu.dk/~motu/designs/design1000.gif

Vil lige høre jeres menning inden jeg går videre med det..
Avatar billede rangerbs Nybegynder
28. september 2003 - 14:13 #1
Jeg synes at det ser rigtigt godt ud :D
Avatar billede magr Nybegynder
28. september 2003 - 14:16 #2
Syne det er et godt design og kan specielt godt lide de milde farver hvis man kan kalde det det da det er til at holde ud at se på i lang tid.
Avatar billede zipper20 Nybegynder
28. september 2003 - 17:19 #3
Fed nok side... måske det eneste er at den røde farve er utydelig på den baggrund, men feeee' side.
Avatar billede motu Nybegynder
28. september 2003 - 18:35 #4
err . har lagt det over i html

http://motu.dk/~motu/
Avatar billede dahwoot Nybegynder
29. september 2003 - 15:03 #5
... ja jeg kan nu ikke se det...
Avatar billede zipper20 Nybegynder
29. september 2003 - 17:19 #6
Okay... om igen... det kan godt være det bare er mig, men! Jeg synes det fejler med to scrollbars... du har én på hele siden og én på den der billede/galleri ting... så hvis jeg scroller med min mus i galleri tingen, som jo efterhånden er meget normalt så følger resten af siden også med... det er jo ikek meningen... ? ;o)
Avatar billede kobe14 Nybegynder
29. september 2003 - 17:23 #7
hmm... Jeg er ikke så god til at stave men... Under der titlen hvor der står Bring... Photoshop... Jeg fatter ikke den sætning der er under... Forstår hvad du mener men du blander Eng og Dan? Ellers er siden meget smuk at se på... Den er god designet osv... men jeg synes at de Frames er lidt for små... Tænk på den der ikke har en "Scroll" på deres mus!!!
Avatar billede motu Nybegynder
30. september 2003 - 16:00 #8
ja ok - jeg dropper nok de scroll lag .. og laver et 'se mere' link.
Avatar billede tullejr Nybegynder
03. oktober 2003 - 12:54 #9
Virker ikke i mozilla