Avatar billede muhko Nybegynder
07. oktober 2003 - 23:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

messenger 6.0

hej nogen der kan løse et problem jeg har messenger 6.0
jeg har en cisco 677 og jeg kan ikke få den til at sende og modtage filer ej heller bruge fjernsupport hvad gør jeg forkert ?
Avatar billede grinderslev Praktikant
07. oktober 2003 - 23:32 #1
Du skal have lukket op for de rigtige porte i din router...
Jeg kender ikke porten på Messenger, men fjernsupport bruger 3389
Avatar billede muhko Nybegynder
07. oktober 2003 - 23:51 #2
så vil jeg bare håbe at fjernsupport virker men mangler stadigvæk svar på sendning og modtagning af filer
Avatar billede bjanko Nybegynder
08. oktober 2003 - 00:03 #3
Hej
Skrev til Cybercity om samme proplem fik denne besked.

Det er ganske korrekt, at man pt. ikke kan bruge Microsoft MSN Messenger til disse tjenester.
Grunden til dette skyldes at Microsoft har valgt at benytte protokollen H.323, der desværre ikke er
understøttet i hverken Ciscos 677/678 eller i Zyxels 642R, som er de tre routermodeller vi pt.
tilbyder vores kunder.

Vi er dog ved at teste en ny route fra Zyxel med navnet Zyxel 650R. Denne vil være i stand til at
understøtte protokollen H.323 og derfor muliggøre de tjenester, du har brug for. Routeren vil være
tilgængelig fra medio februar, og administrationsgebyret for ombytning af din gamle router til den
nye vil være kr. 195,00
Ps Har byttet til en Zyxel 650R. det virker

helgeb
Avatar billede muhko Nybegynder
08. oktober 2003 - 00:12 #4
findes der virkelig ikke en løsning så man ikke skal skkifte router
Avatar billede bjanko Nybegynder
08. oktober 2003 - 00:19 #5
Ikke hvis du beholder cisco 677 det kan bare ikke lade sig gøre
bare byt og du har ingen proplemer
Avatar billede muhko Nybegynder
08. oktober 2003 - 00:26 #6
jeg håber da du har ret cisco 677 er jo snart osse en oldsag men aligevel er det surt ar skulle ofre penge for at få en simpel ting som filsending til at du ingen andre har svaret bedre end du så jeg accepterer dit svar
Avatar billede bjanko Nybegynder
08. oktober 2003 - 00:50 #7
Hej
Tak for Point
Hvis du bytter bliver du bare glad
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester