Avatar billede kjeldj Nybegynder
10. oktober 2003 - 14:10 Der er 6 kommentarer

Fotoprogrammer evt. på dansk

Findes der nogle fotoprogrammer på dansk og er der nogle der gratis?
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. oktober 2003 - 14:11 #1
Photoshop er på dansk men bestemt ikke gratis. Nok det bedste program til billedbehandling

PSP fås vist på dansk, og er ikke ret dyrt (ca 1000,- kr.)

Gimp fåst vist ikke på dansk, men er gratis
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. oktober 2003 - 14:18 #2
Som bufferzone findes der de 3. Men hvis det drejer sig om kontrast lyssætning og lign er Photoshop det eneste program om er godt nok efter min mening. Prisen på Photoshop er 10.245 på dansk og 7.795 hvis du bare vil ha den engelske udgave.
Priserne er fundet i det nyeste Zitech blad
Avatar billede chalde Seniormester
10. oktober 2003 - 14:25 #3
Zitech har nu også altid været dyre.
Photoshop
DK: 8.791 kr.
ENG: 6.779 kr.
(hentet på edbpriser.dk)
Avatar billede chalde Seniormester
10. oktober 2003 - 14:28 #4
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. oktober 2003 - 14:31 #5
Chalde - ja det var jeg klar over, derfor jeg også skrev det var fra  Zitech, havde lige bladet ved hånden
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. oktober 2003 - 15:19 #6