Avatar billede bertel21 Nybegynder
12. oktober 2003 - 16:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bios updatering er i tvivl

Hey! Jeg har netop taget en tuneup med sisoft sandra og den siger at jeg skal updatere min a smbious/dmi til version 2.3 eller bedre??? men jeg mener jeg lige har updateret min almindelige bios, er den det samme som smbious??? den siger også noget med jeg skal gå i bios setup og sørge for min bios kører fra rammene istedet for eprom eller eeprom... aner ikke hvad der er...!?!?

SOS ;)
Avatar billede kirus Praktikant
22. marts 2004 - 14:30 #1
Jeg vil helst ikke anbefale dig til at lytte til SiSofts Sandra, siden egentlig hvergang siger dig noget i den retning af "Køb en ny PC, din er for gammel". Ved Bios Opdateringer er der en tommelregl, hvis der ikke er noget galt, lad være med at pille ved det.så, med mindre du har andre problemer, så er bios opdatering de første jeg ville lave :)
Avatar billede bertel21 Nybegynder
22. marts 2004 - 21:38 #2
Du får pointene for besværet ;)

god mandag!