Avatar billede lirekassemanden Nybegynder
14. oktober 2003 - 22:56 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

FTP Server

Hej

Er der nogen der vil lave en simpel ftp server, med et bruger login dog skal der være mulighed for at ændre passwordet til bruger login.

I så fald, hvad skal det koste?
Avatar billede webexp Nybegynder
14. oktober 2003 - 23:42 #1
programere en ftp server det er nok svært tror jeg på det plejer bare at være noget software man enten køber eller bruger noget freeware fra nettet
Avatar billede lirekassemanden Nybegynder
14. oktober 2003 - 23:46 #2
JAMEN, det kan jeg ikke bruge til noget.

Jeg skal have en speciel ftp-server. Og ftp-serveren må IKKE lægge oplysninger i reg. databasen!!

Det er til et større virksomhedsprojekt!
Avatar billede bleze Nybegynder
14. oktober 2003 - 23:50 #3
Jeg kan godt lave sådan een til dig.

Skal det være et Windows program? Og man skal bare kunne angive en bruger og et password?
Jeg tager 400 kr i timen og det tager nok ikke mere end et par timer
Avatar billede lirekassemanden Nybegynder
14. oktober 2003 - 23:52 #4
bleze, det lyder perfekt.

lad os lige se om der er flere der melder sig..
Avatar billede bleze Nybegynder
14. oktober 2003 - 23:53 #5
Du mener det er for dyrt?
Avatar billede lirekassemanden Nybegynder
14. oktober 2003 - 23:54 #6
Konkurrence er jo altid godt.. :)
Avatar billede mr-super Nybegynder
14. oktober 2003 - 23:56 #7
WebServer: www.Frac.dk / www.1go.dk
FTPprogram: LeapFTP
FTPserver: tjek under artikler på www.webcafe.dk
Avatar billede driis Nybegynder
14. oktober 2003 - 23:59 #8
Jeg kan såmænd også godt lave det, men jeg har ikke tænkt mig at underbyde bleze. Men hvis du laver en helt præcis specifikation på, hvad du vil have, kan vi måske blive enige om en fast pris.
Avatar billede bleze Nybegynder
15. oktober 2003 - 00:02 #9
Jeg er allerede gået igang :)  Du betaler hvad du føler det er værd. Jeg har lige et par timer inden senge tid
Avatar billede bleze Nybegynder
15. oktober 2003 - 00:08 #10
Spørgsmål:

1. Er bruger navn fast?
2. Hvordan angives passwordet?
3. Skal den køre på port 21?
4. Hvilke directories har man adgang til?
5. Hvordan angives directories?
Avatar billede lars_lemming Praktikant
15. oktober 2003 - 00:09 #11
Bleze, vi kikker på det når det er klart og giver dig et bud (vi vil formodenligt ønske at købe det med alle rettigheder - inkl. kildekoder osv.), kan du eventuelt kombinerer den med en MySql Database (sidste ny version)?
Avatar billede lars_lemming Praktikant
15. oktober 2003 - 00:12 #12
1) Ja.
2) Skal kunne ændres, benytter kun små bogstaver og tal.
3) Ja.
4) Kun et "bruger bibliotek".
5) Forstår ikke dit spørgsmål!
Avatar billede bleze Nybegynder
15. oktober 2003 - 00:13 #13
Hvad skal der ligge i databasen? MySQL brug er ikke noget problem
Avatar billede bleze Nybegynder
15. oktober 2003 - 00:15 #14
5. Er dette bruger bib. fast? Feks altid c:\brugerbib. Eller skal man kunne angive det?
Avatar billede lars_lemming Praktikant
15. oktober 2003 - 00:17 #15
Jeg opretter lige en e-mail adresse på hotmail, så vi kan kommunikerer lidt mere privat!
Avatar billede lars_lemming Praktikant
15. oktober 2003 - 00:21 #16
send lige en mail til "kurt@slowmail.dk, så kan vi kommunikerer lidt mere privat! Du får naturligt vis pointene!
Avatar billede lars_lemming Praktikant
15. oktober 2003 - 00:22 #17
Læg lige et svar - eks. bare "TAK", så vi kan give dig pointene!
Avatar billede bleze Nybegynder
15. oktober 2003 - 00:26 #18
TAK