Sonofon Bredbånd via FWA brugere søges !
Hej.Jeg er kunde hos Sonofon, og har for nyligt fået bredbånd fwa 1024/512.
Lige siden oprettelsen har det ikke kørt optimalt. Min forbindelse er "pulserende", på den måde at forbindelsen kører op og ned, mange gange i sekundet, men det gør bla. msn ustabil, og jeg blir tit disconnected ved onlinegaming. Samtidig gir det ved diverse tests, som Sonofon selv har bedt mig om at lave, at min forb. kører ca. 700kbit/350 !!! og siger at det må jeg bare acceptere ! :( da det er inden for deres "grænse"....
Well, frem til hele pointen med det her:
Jeg har brug for 2 andre brugere af Sonofons FWA Bredbånd til at prøve et par små tests til sammenligning, og som til dokumentation til Sonofon.
Den ene bruger må meget gerne være fra aalborg, men ingen krav.
Det kunne også være meget spændende hvis en bruger hos anden udbyder kunne tænke sig at hjælpe, men skal have en 1024/512 forb.
Mit mål er:
At få 100% dokumentation for at min forbindelse ikke er iorden, da jeg VED at det er et problem på netop den mast jeg er koblet op på (den ved vandtårnet i Aalborg).
Jeg giver naturligvis fuld (200) points til deling mellem de (2-3 stk.) der hjælper.
