Avatar billede empty2 Nybegynder
17. oktober 2003 - 19:36 Der er 4 kommentarer

Problem med Everquest!!

Hey gutter og gutinder...

Har lige et lille problem..
Jeg har tilmeldt mig et spil ved navnet everquest.. oprettet en konto. men nu er jeg så kommet til det hvor man skal betale over nettet, det jeg har en en Dankort visa... Men nå jeg skriver min kort nr så siger den hver gang er det er de forkerte. og udløbsdatoen er også rigtgi nok...

Så jeg tænke at man skulle måske skrive hvad ved jeg ekstra 00 foran kontotallene? for det skal man nogle steder... Ja håber at der er nogen som kan svare på det...

Tak på forhånd.. cya
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. oktober 2003 - 19:39 #1
Du skal skrive 16 cifre som kortnummer ... gør du det?
Avatar billede empty2 Nybegynder
17. oktober 2003 - 20:41 #2
Ja det gjorde jeg flere gange, uden at den gider at modtage det..
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. oktober 2003 - 20:45 #3
Ok ;) Men det var mere fordi der ikke skal 000-ere foran ;)
De 16 tak på forsiden af kortet er nok. Virker det ikke, skal du
nok lige en tur omkring din bank.
Avatar billede empty2 Nybegynder
17. oktober 2003 - 21:12 #4
hmm ok, det var sku mærkeligt, jeg kan sagtens bruge det andre steder...