Avatar billede psychoras Novice
22. oktober 2003 - 14:39 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Usb - Mobil logo program

Nogen der kender et program som jeg kan bruge til at overføre billedbeskeder, ringetoner, og operatør logoer til min telefon gennem et usb stik.
Avatar billede cdc Novice
22. oktober 2003 - 14:42 #1
det plejer producenten af din telefon at have på sit site
Avatar billede psychoras Novice
22. oktober 2003 - 14:47 #2
Der følger et bluetooth kabel med, som man kan hente programmer til på producentens hjemmeside, men jeg ved ikke om jeg har bluetooth i min com..
Avatar billede cdc Novice
22. oktober 2003 - 14:51 #3
hvilken telefon har du
Avatar billede psychoras Novice
22. oktober 2003 - 15:07 #4
N-Gage
Avatar billede lucas2000 Novice
22. oktober 2003 - 15:16 #5
Ved det ikke selv men prøv på www.mobildebat.dk/ Knægtene derinde plejer at have styr på bollerne ;-)
Avatar billede cdc Novice
22. oktober 2003 - 15:16 #6
Har du kigget på www.n.gage.com ?
Avatar billede cdc Novice
22. oktober 2003 - 15:17 #7
det står bare at man skal have blootooth software installeret
Avatar billede cdc Novice
22. oktober 2003 - 15:18 #8
PC Suite Software & Hardware Requirements
To install and run the PC Suite, you'll need:
A compatible PC running Windows 98, Windows ME, Windows 2000 with Service Pack 2, or Windows XP.
At least 110 MB of free disk space.
A Bluetooth connection: a Bluetooth card and the required software, or built-in support for Bluetooth on the PC. Bluetooth software must support the Serial Port Profile (SPP).
Avatar billede cdc Novice
22. oktober 2003 - 15:19 #9
dit kabel skal det sidde i usb porten ? og så er det en sender i den anden ende, eller conect til phonen
Avatar billede psychoras Novice
22. oktober 2003 - 15:43 #10
Der er et usb kabel med og der er et bluetooth kabel med, hvis jeg kobler den til com'en gennem usb kablet åbner den et ekstra drev som jeg kan smide mms billeder ind på, men jeg ved ikke hvordan jeg får ringetoner, logoer og normale billedbeskeder ned på..
Avatar billede psychoras Novice
25. oktober 2003 - 10:20 #11
Smid lige et svar..
Avatar billede cdc Novice
27. oktober 2003 - 09:56 #12
svarer
Avatar billede h-rytter Nybegynder
02. februar 2004 - 09:37 #13
der er stor foreskeld på usb og bluetooth, usb er med kabel, og bluetooth er trødløs komunikation lidt som ir. bare noget smartere, du skal have en bluetooth dongle (en sender/modtager) i din pc for at benytte bluettoth, den bedste jeg har set til dato er den bluetooth-hob som følger med ligitechs mus/tastetur, den er lidt dyr men tilgændgæld understytter den også bluetooth headset, så du kan bruge et bluetooth headset til af snakke med dinne venner i feks. msn messenger. og den giver fri adgang til din telefon (også ringetoner) , hvis du benytter den cd der følger med din n-gage. se et eks. her.
http://www.logitech.com/index.cfm?countryid=4&languageid=15&page=products/features/cordlesstopics&CRID=1844&parentCRID=272&contentID=7241