Avatar billede hegelund Nybegynder
24. oktober 2003 - 09:51 Der er 2 kommentarer

Kortlæser installeres ikke rigtig

Vi har fået nyt styresystem, har vi været nødt til at købe en kortlæser til vores digitale kamera. Men når jeg installere kortlæseren kommer der ikke noget således at man kan overføre billederne.

Kortlæseren er en Omnifalsh uno.

Nogle forslag til hvad der er galt
Avatar billede henninga Novice
25. oktober 2003 - 00:36 #1
Omniflash uno

Det er en Plug n play, så vidt jeg kan se.
Så skal den vel bare komme med et nyt drev i din Stifinder eller Denne Computer.
Avatar billede henninga Novice
25. oktober 2003 - 00:40 #2
Og du skal selvfølgelig installere programmet først.
Se her:
http://www.dp-now.com/Features/Peripheral_reviews/perif2/perif2.html