Avatar billede gandja Nybegynder
27. oktober 2003 - 17:21 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

tur til bornholm med tog og båd.

Hej Jeg står og mangler en der kan lave et flot animation i flash. der visr at man kan tage toget fra KBH Hovedbanegård over broen til sverige vider til Ystad og der fra båden til Bornholm (Rønne) og så med bus til Dueodde Efterskole.

den gamle udgave ligger på
http://www.dueodde-efterskole.dk/herborvi.htm
og den er jo ikke vidre pæn.

jeg har tænkt mig noget med at man kan se KBH, Syd sverige og bornholm på et billede... og så køre toget fra KBH over broen til Sverige og vider til Ystad. så båden vider til Bornholm og så bussen fra Rønne til Skolen.

Gerne med små griner billeder af hovedbanen og broen, toget, båden og bussen. Så det giver et sjovt og flot sammen sætning.

Håber I kan forstå hvad jeg mener...
Avatar billede alexander_j Nybegynder
16. november 2003 - 20:01 #1
Næ det er aldrig kønt når der bare står 'The page cannot be found'!
Avatar billede gandja Nybegynder
16. november 2003 - 23:08 #2
det er fordi vi har lavet ny hjemmesiden siden jeg skrev dette indlæg.
http://www.dueodde-efterskole.dk/herborvi.asp nu ligger det her. men uden noget animation. som vi skal have lavet.
Avatar billede alexander_j Nybegynder
20. november 2003 - 09:02 #3
Det er lidt svært at blive klog på hvad du vil - men er det noget i den her stil: http://home19.inet.tele.dk/sirvival/bornholmkort.html
Avatar billede gandja Nybegynder
20. november 2003 - 11:19 #4
ja men det skal være med billeder... af et tog fra hovedbanen til Ystad og fra Ystad til bornholm skal det være et billede af villum og fra Rønne til skolen et billede af en BAT Bus. og når man så er kommet til skolen skal det gå sammevej tilbage... gerne med at billede zoomer ud fra hver prik og så køre eller sejler den rute som du her lavet...
Avatar billede alexander_j Nybegynder
20. november 2003 - 15:09 #5
Har du billederne? Skal de ses oppefra?
Og hvad med dem der bruger bornholmerbussen?
Avatar billede gandja Nybegynder
20. november 2003 - 17:06 #6
jeg har ikke nogen billeder... men jeg kan da godt finde nogen. skolen betaler rejse til skolen og det er kun med toget. så et billede af et DSB tog er fint, og det af villum ved jeg ikke hvor jeg skal få det fra... men kikker lige...men hvis du finder nogle flotte billeder, som jeg synes der kan bruges giver jeg 100 p mere...
Avatar billede gandja Nybegynder
20. november 2003 - 17:06 #7
og man ser billederne fra siden og kortet som det er.
Avatar billede alexander_j Nybegynder
20. november 2003 - 20:34 #8
For det første vil jeg lige sige at 200 point er det maksimale der kan gives for et spørgsmål på eksperten - for det andet er jeg egentlig ligeglad med point - og for det tredje har jeg kun lavet lidt på 'opgaven' fordi at det er til bornholm :)

Jeg har lagt en ny version ud - prøv at kig på den (det med de sjove tegninger er svært at se, når de bliver så små!)
Avatar billede gandja Nybegynder
20. november 2003 - 22:13 #9
ja det er lige det.
men så skal det bare også gå tilbage til kbh. jeg vil sige det er fint! men vil lige spørge min chef!
Avatar billede alexander_j Nybegynder
23. november 2003 - 20:19 #10
Prøv nu!
Avatar billede gandja Nybegynder
24. november 2003 - 01:11 #11
Det er fint men den skal blive ved med at køre i ring. og så skal vi lige have skrivet by navne på. København, Ystad, Rønne og Dueodde efterskole, de skal komme frem når man kommer til det. og blive fremme. men ellers er det rigtig fint.
Avatar billede alexander_j Nybegynder
24. november 2003 - 07:40 #12
Jeg har lavet det sådan at man skal trykke på billedet før den køre igen!

Navnene må komme på en af dagene!
Avatar billede alexander_j Nybegynder
26. november 2003 - 23:38 #13
Så er der kommet navne på - håber du er tilfreds for nu laver jeg ikke mere på den ;-)
Avatar billede gandja Nybegynder
27. november 2003 - 01:34 #14
jeg er meget glad for det du har lavet. kunne jeg så få et link til et sted jeg kunne downloade flach filen, så jeg i frem tiden kunne lave om på den?
Avatar billede alexander_j Nybegynder
27. november 2003 - 08:01 #15
Avatar billede alexander_j Nybegynder
04. december 2003 - 17:36 #16
Ku det bruges?
Avatar billede gandja Nybegynder
05. december 2003 - 21:49 #17
hvordan ligger man det så ud på hjemmesiden...
Avatar billede alexander_j Nybegynder
06. december 2003 - 00:20 #18
Når du publiserer filen i flash, så generere flash automatisk en html-kode - fjern standardkoderne og implementer resten i din egen html-fil!
Avatar billede gandja Nybegynder
09. december 2003 - 14:36 #19
jeg kan ikke åbne filen...
den siger "unexpected file format"
hvilken version af flash bruger du? jeg bruger 5.0
Avatar billede alexander_j Nybegynder
09. december 2003 - 14:39 #20
mx
Avatar billede gandja Nybegynder
09. december 2003 - 14:42 #21
ok... kan du ikke gemme en fil som kan åbnes i flash 5... har ikke mx...
Avatar billede alexander_j Nybegynder
09. december 2003 - 14:43 #22
Har forsøgt at konvertere ned - prøv at hente den igen!

(det er bare en masse tweens :-) )
Avatar billede alexander_j Nybegynder
19. april 2004 - 22:14 #23
jamen tak så ...