Avatar billede thecoder.dk Nybegynder
29. oktober 2003 - 08:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

begrænsning for textarea??

hej

Jeg har lige lavet en hjemmeside hvor det er muligt for brugeren at opdatere nyheder mm. Problemet er at der tilsyneladende er begrænsninger for hvor meget der kan stå i det textarea. Siden ligger på 1go.dk der kører med phpMyAdmin 2.5.2-pl1... Teksten der bliver skrevet i textareaet bliver gemt som longtext så det burde ikke være her begrænsningen ligger...
Når jeg trykker på opdateringsknappen sker der simpelthen ikke noget... Det er som om den ikke registrerer at jeg trykker hvis der står over et bestemt antal tegn i textareaet...

Her er koden:

<form name="RedigerBeskrivelse" action="rediger_parti_beskrivelse.php" method="post">

print("<BR><b>Beskrivelse:</b><BR>");
                    print("&nbsp;<textarea rows=\"5\" cols=\"64\" name=\"Description\">");
                    echo trim($row[0]);

                    print("</textarea><BR><BR><b>Hjemmeside:</b><br>");
                    print("&nbsp;<input type=\"text\" name=\"Homepage\" width=64 value=" . $row[1] . ">");
                    print("<br><br><input type=\"submit\" value=\"Indsend\"></form></font>");

på forhånd tak

mvh

thecoder.dk
Avatar billede thecoder.dk Nybegynder
29. oktober 2003 - 08:55 #1
foresten så drejer det sig om ca. 1688 tegn der kan være i textarea'et... eller ca. 258 ord
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. oktober 2003 - 08:58 #2
Du er sikker på du ikke ved et uheld bruger method="get" - jeg kan godt
se der står "post"
Avatar billede thecoder.dk Nybegynder
29. oktober 2003 - 09:01 #3
ja, hvad er problemet da med get?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. oktober 2003 - 09:12 #4
ca. 2000 tegn
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. oktober 2003 - 09:13 #5
Har du et link?
Avatar billede thecoder.dk Nybegynder
29. oktober 2003 - 09:15 #6
hehe det viser sig i sidste ende at den simpelthen ikke havde opdateret da jeg ændrede den til post i stedet for get... nu virker det perfekt... takker for hjælpen
Avatar billede thecoder.dk Nybegynder
29. oktober 2003 - 09:15 #7
smid lige et svar
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. oktober 2003 - 09:19 #8
;) Nej tak - 100 point er alt for meget for så lidt.
Avatar billede thecoder.dk Nybegynder
29. oktober 2003 - 09:23 #9
hvor meget vil du så have?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. oktober 2003 - 10:06 #10
Glem det - en anden gang kan du jo tænke på de klassiske 15, 30, 60
Avatar billede thecoder.dk Nybegynder
29. oktober 2003 - 12:13 #11
hmm ok som du vil

takker endnu engang