Avatar billede heyho Nybegynder
03. november 2003 - 02:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken cpu i MSI KT3-Ultra?

Jeg har ledt rundt omkring på nettet for at finde ud af hvilken cpu jeg højst kan have i mit MSI KT3-Ultra mb, men jeg synes ikke jeg kan finde den rigtige information nogle steder. Derfor vil jeg meget gerne vide hvad den højeste cpu er, som det er muligt at smide i dette bundkort, samt om det er nødvendigt at opdatere BIOS med et evt. link til dette.
Avatar billede qp Nybegynder
03. november 2003 - 03:38 #1
Avatar billede chalde Seniormester
03. november 2003 - 09:23 #2
Den højeste er en 2600+, men dette er 133fsb versionen. Den kan man vist ikke få i danmark mere, så reelt er det en 2400+
http://www.msi.com.tw/program/support/cpu_support/cpu/spt_cpu_detail.php?UID=11
Du skal nok opdatere bios, så her et link til de nyeste:
http://www.msi.com.tw/program/support/bios/bos/spt_bos_detail.php?UID=11
Avatar billede heyho Nybegynder
03. november 2003 - 09:32 #3
Athlon Thoroughbred XP 2400+ (2000MHz) Box    Socket A / FSB 266MHz 645 kr.
Denne processor vil så passe i?
Avatar billede chalde Seniormester
03. november 2003 - 10:13 #4
Jep, ifølge deres cpu supoort status og bios opdateringer.
Takker for point.