Avatar billede proff Nybegynder
08. november 2003 - 11:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike skal være mere sjovt

Hej! Er der nogen der har nogle fede kommandoer til Counter-Strike (v. 1.6)??

1. Jeg har gravity
2. Jeg har sådan at bomben sprænger efter 10 sek..?

Nogen der har nogle andre der vil gøre spillet lidt sjovere?!?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
08. november 2003 - 12:12 #1
Avatar billede azer Nybegynder
08. november 2003 - 12:13 #2
Ja det skulle være cheat frit...!:-D Heh øhhhhh......? Grvity det er skide skægt at spille med det! efter 10sek??? der er mere udfordring for man når næsten sikkert ALDRIG at desarmere den!Men "come on" cs er sq da SKIDE sjovt som det er!
Avatar billede proff Nybegynder
08. november 2003 - 12:19 #3
sorry metal hansen :(

1. Jamen kan man ikek få sådan at der kommer mere blod
2. Eller spawner igen med det SAMME man dør?
3. Eller måske løber hurtigere, det er de 3 kommandoer jeg er mest ude efter..
Avatar billede arkham Nybegynder
08. november 2003 - 14:42 #4
sagtens.. du ska hente dem mod til din server der hedder Amx mod..
lidt det samme som admin mod.. og den samme som har lavet clan mod i sin tid.. :).. finder lige link
Avatar billede arkham Nybegynder
08. november 2003 - 14:42 #5
Avatar billede proff Nybegynder
09. november 2003 - 15:25 #6
:(