Avatar billede spanni Nybegynder
08. november 2003 - 13:05 Der er 3 kommentarer

Weblogin med Apache

Hej!

Er det muligt at lave et webbaseret login?
(med nogle tekstbokse)

nu mener jeg istedet for den boks der kommer frem når man har en .htaccess fil liggende i mappen.
Avatar billede krydset Nybegynder
08. november 2003 - 13:06 #1
så skal du lave det i php med database
Avatar billede htm Nybegynder
08. november 2003 - 13:20 #2
Yep det bliver du nødt til at lave med php. Hvis du vil bruge apaches passwordbeskyttelse, skal du også have den boks med login.
Avatar billede arne_v Ekspert
08. november 2003 - 13:21 #3
PHP eller CGI eller Servlet eller ASP eller ...

Men det kræver noget server side kode.

Og PHP er tilfældigvis det mest udbredte.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Uanset kodesprog, så giver vi dig mulighederne for at udvikle det, du behøver.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester