Avatar billede numsegarn Nybegynder
09. november 2003 - 17:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

glint tekst (flash)

Er der nogen som kan lave denne effekt:

http://www.flashkit.com/tutorials/Text_Effects/Making_T-Beyond_S-525/index.php

På det teksten "effect denmark" på dette billede:

http://www.underscroll.starthotel.dk/logo.gif

det kunne være enormt dejligt :)
Avatar billede docks Nybegynder
09. november 2003 - 17:43 #1
Avatar billede flashers Nybegynder
09. november 2003 - 18:19 #2
->docks du mangler vist lige at maske den sorte baggrund eller hva
Avatar billede numsegarn Nybegynder
09. november 2003 - 21:49 #3
docks - Det skal være hen over teksten "effect denmark" og ikke over hele billedet :)
Avatar billede numsegarn Nybegynder
09. november 2003 - 21:56 #4
Ellers, så ser det meget fint ud :) Totalt kanin :)
Avatar billede docks Nybegynder
10. november 2003 - 09:05 #5
I så fald vil det være bedst hvis du kunne sende min photoshop filen...

Jeg skal nemlig have teksten i et lag for sig selv...

info@de-silva.dk :)
Avatar billede numsegarn Nybegynder
10. november 2003 - 09:11 #6
Det gør jeg lige så snart jeg kommer hjem :) og for at være ekstra krævende, så må der gerne gå 10~15 sek. mellem den der glint ting :)
Avatar billede numsegarn Nybegynder
10. november 2003 - 19:41 #7
docks, tak skal du have, men jeg aner alligevel ikke hvordan man laver glinten, så der går, 25 sek, mellem hver glint :/ Du må gerne komme med svar, så du kan få point :)
Avatar billede docks Nybegynder
10. november 2003 - 19:55 #8
Svar smidt...

Du skal bare indsætte flere frames for at gøre intervallent mellem glinten større :)