Avatar billede souledge Nybegynder
09. januar 2001 - 18:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Din mening om X-Data

Jeg har haft meget positive oplevelser som kunde hos X-Data, men jeg vil godt høre fra andre kunder om hvad de synes.
Hvem der er de bedste midt-data, prc-data eller hvad...

Debat om forhandlere og deres priser, kvalitet og service.
Med X-Data som hovedperson...
Avatar billede blood Nybegynder
09. januar 2001 - 18:40 #1
Point!
Avatar billede xtom2 Nybegynder
09. januar 2001 - 18:41 #2
Sådan som jeg oplever det har alle vist haft både uheldige men også positive oplevelse hos de forskellige forhandlere. Jeg personligt synes Soft- & Hardwareguiden er det værste lort, mens PRC-data også skraber bunden. Midt Data virker som om de har mere tjek på tingene. Som oftest i hvert fald.

http://www.edbpriser.dk/bedominfo.asp?ID=36346 X-Data
http://www.edbpriser.dk/bedominfo.asp?ID=25364 Midt Data
http://www.edbpriser.dk/bedominfo.asp?ID=28371 PRC-data

Xtom` =)
Avatar billede xtom2 Nybegynder
09. januar 2001 - 18:42 #3
(Jeg har ikke handlet hos X-Data, derfor ingen udtalelser derom)
Avatar billede driis Nybegynder
09. januar 2001 - 22:32 #4
Jeg kender ikke én hardware-forhandler med rimelige priser, som jeg har været 100% tilfreds med. Dog er min favoritforhandler Midt Data, der har kun været en enkelt episode med nogle RAM, som de ikke var helt vilde med at bytte i første omgang - og så er deres priser ofte meget konkurrencedygtige.

Jeg har desværre aldrig handlet hos X-Data.

Samtidig vil jeg gerne lige advare alle mod at handle hos IT-Butikken (www.itbutikken.dk); deres service sucks!

Avatar billede souledge Nybegynder
09. januar 2001 - 22:59 #5
IT-butikken og Webking har skuffet mig...
Avatar billede xtom2 Nybegynder
09. januar 2001 - 23:33 #6
Webking er vist ineksistent nu :|
Avatar billede thoeger Nybegynder
09. januar 2001 - 23:37 #7
jeg er da ellers meget positiv over for ITbutikken men har heller ikke haft vildt brug for deres service, men jeg synes det er fedt at man kan få så oplysninger om ens produkt med henhold til afsendelse og lager status!!

//thoeger