Avatar billede cybles Nybegynder
10. januar 2001 - 03:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

On-line html editor igennem browser

Til Eksperten ASP hajer

Jeg påtænker mig at lave et system, således at mine brugere kan oprette en hjemme-side, direkte ude på Internettet via en browser, rette i den, ligge billeder ind osv. det skal være meget nemt at gå til for brugeren, jeg har tidligere forsøgt at få et svar på dette spørgsmål men det var ikke så godt det svar jeg fik, så jeg prøver lige engang til.

Jeg søger helst efter et færdigt software modul jeg kan købe, det næst bedste vil være at der kommer en og siger at det kan havde lave for en symbolsk betaling ( eller lidt mere ).

Glæder mig til at se jeres svar.
Avatar billede medjeti Nybegynder
10. januar 2001 - 04:39 #1
Nu ved jeg ikke hvor avanceret det skal være... Men firmaer som Synkron og Network Partners lever af at lave den slags moduler, så helt billigt skal du nok ikke regne med at det bliver...
Avatar billede cybles Nybegynder
10. januar 2001 - 04:41 #2
Jeg har selv et sådant modul som de laver, jeg vil havde en hel WYSIWYG editor.
Avatar billede hmau Nybegynder
10. januar 2001 - 08:33 #3
Jeg har tidligere lavet en online database editor og kunne da godt tænke mig at være med til at udvikle ovenstående. Jeg har dog ikke tiden til at udvikle det på egen hånd og håber derfor andre er med på ideen.
Avatar billede steffen Nybegynder
10. januar 2001 - 10:02 #4
Avatar billede doeleman Nybegynder
10. januar 2001 - 13:48 #5
Avatar billede kapla Nybegynder
12. januar 2001 - 19:22 #6
Avatar billede cybles Nybegynder
15. august 2001 - 12:18 #7
Jeg har selv lavet et modul.
Avatar billede tille Nybegynder
18. februar 2002 - 13:43 #8
cybles:

du har selv lavet et modul siger du.

Er det et du vil dele med mig for eksempel ?
Avatar billede cybles Nybegynder
17. juli 2005 - 19:04 #9
Lukket - efter 5 år :-) er lige i gang med at gøre rent i gamle spørgsmål oprettet af mig.