Avatar billede sigma Nybegynder
13. november 2003 - 16:13 Der er 6 kommentarer

concorde c4 i xp printer virker ikke

Jeg er ved at få c4 til at køre i xp, det eneste jeg ikke kan få til at virke er en Epson tm-t88II thermo bonprinter. jeg har en oki nåleprinter til fakt. den virker fint. jeg kan bare ikke få en udskrift fra detail kontantsalg på thermoprinteren

Michael
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
13. november 2003 - 21:24 #1
Virker printeren ved udskrift fra XP?
Avatar billede dma Nybegynder
14. november 2003 - 00:18 #2
Hvis din printer ikke adresseret via en port (LPT eller COM) kan du ikke udskrive fra C4. Ligeledes hvis det er en windowsprinter, dvs. en printer uden intelligens, hvor printprocessen styres af Windows (var meget populært en overgang), så er der ingen mulighed.

Så det er opsætningen af din printer du skal se på. Jeg kender ikke den aktuelle printer, så den kan jeg ikke hjælpe dig med!
Avatar billede sigma Nybegynder
14. november 2003 - 13:25 #3
Den kan godt udskrive fra XP
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
16. november 2003 - 13:13 #4
Har du tildelt en port i printerstyringen under XP?
Avatar billede dma Nybegynder
21. november 2003 - 14:12 #5
Det har ikke noget at gøre med om den kan udskrive fra XP. Printere i C4 skal udskrive til en LPT eller COM port! Mange moderne printere - som f.eks. USB printere - udskriver til en speciel USB-port o.lign. Det kan C4 ikke bruge til noget!
Avatar billede dma Nybegynder
02. januar 2004 - 15:47 #6
Lukketid?