Avatar billede skriger Nybegynder
20. november 2003 - 07:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Macromedia Flash MX 2004 guide

ja eksperter nu leder jeg altså efter en Macromedia Flash MX 2004 guide ( PÅ DANSK )Nogle der kan hjælpe så ville jeg vertifald blive glad...

M.V.H
SKRIGER
Avatar billede kirus Praktikant
20. november 2003 - 11:55 #1
alt står i håndbogen, da du købte Flash MX 2004... :)
Om det engelske kommer du ikke rundt alligeved ...Action script etc bliverikke oversættet til dansk. :)
Da du så sikkert har den danske version af programmet, ligger der under "tutorials" eller "Lesson" et crash kursus til de absolute nybegynder, da de skal vide hvad deres penge bliver brugt til...
Avatar billede skriger Nybegynder
20. november 2003 - 13:08 #2
er købt engelsk over  macromedia.com !!
Avatar billede skriger Nybegynder
20. november 2003 - 13:08 #3
koster fandme meget med porto !!
Avatar billede kirus Praktikant
20. november 2003 - 14:41 #4
Hvorfor har du så ikke købt det her i danmark ?