Avatar billede lt-lago Nybegynder
21. november 2003 - 12:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Modem opkobling til nettet

Hej Eksperter
Jeg har lige gjort en maskine klar med Win-ME på, men et lille irriterende problem driller :
Hver gang jeg vil starte et spil eller enkelte andre programmer, vil computeren ringe op til nettet, hvilket jeg så kan annulere da jeg ikke har sat flueben i "automatisk opkobling"
Hvorledes frakobles denne irriterende popup, så man er fri for denne forespørgsel ?
Der er som sagt tale om internettet via 56k modem, så derfor skal jeg kun på nettet, når jeg skal bruge nettet.
Avatar billede sukos Juniormester
21. november 2003 - 12:16 #1
1. Opsætning af programmet? (spil, application)

2. Sætte iexplore til ALDRIG at ringe op selv, Funktioner->Internetindstillinger->Forbindelser
og marker "Ring aldrig til en forbindelse"
Så skal du selv logge på hver gang du vil på nettet.

3. Tjekke at du ikke har noget spyware liggende på comp'en
Avatar billede lt-lago Nybegynder
22. november 2003 - 17:26 #2
Til sukos, du har ret, det virkede med punkt 2.
Hvis du vil have points, skal du opsætte det som svar.
Avatar billede sukos Juniormester
22. november 2003 - 18:10 #3
Kan jeg godt! :O)