Avatar billede jayo Nybegynder
22. november 2003 - 12:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med Access DB FormatNumber

Hej,

Jeg har haft min Access database til at virke her:
http://www.shop4memory.com/products/sdram-transcend.asp

Men efter jeg ændrede lidt i min database virker det ikke længere....

Her er linie 129 fra min ASP side:
  Response.Write FormatNumber(rs("sellex"), 2 , -2, -2, -1)

Værdien "sellex" er udregnet baseret på en kostpris, så værdien har ofte mere end 2 decimaler... er det problemet? Jeg håbede at "FormatNumber" ville løse dette problem....

Kan I hjælpe?

Mange tak
-jayo
Avatar billede carparknorth Nybegynder
22. november 2003 - 12:37 #1
Den laver den fejl, fordi du formentlig ændrede datatypen på feltet Sellex. Kan det passe?
Avatar billede jayo Nybegynder
22. november 2003 - 13:58 #2
Nej, datatypen er stadig "Currency" som den var før i tiden.... er der andre forslag?
Avatar billede jayo Nybegynder
22. november 2003 - 14:11 #3
Hmm, jeg slettede lige min table og lavede den forfra.... og nu virker det.... carparknorth, giv mig lige et svar så jeg kan give lidt point for dit forslag ;)
Avatar billede carparknorth Nybegynder
24. november 2003 - 17:07 #4
nej nej... tag du bare selv de point, jeg lavede jo ingenting...

fedt du fik det til at virke.
Avatar billede jayo Nybegynder
24. november 2003 - 17:11 #5
Cool, mange tak for hjælpen alligevel....