Avatar billede candide Mester
24. november 2003 - 10:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny harddisk

Jeg har netop installeret en ny harddisk på min computer.
Den gamle harddisk er der stadig,og jeg vil gerne have overført de gamle emails. Hvordan gør jeg?
Avatar billede zybug Nybegynder
24. november 2003 - 11:00 #1
Du skal eksportere alle dine mails fra outlook til en fil...

det gør du via filer - eksporter - og vælger at eksportere som en *.pst fil så kkan du læse filén ind igen og samtidig bruge den som backup ;)

Mvh

Klaus Møller
Avatar billede candide Mester
24. november 2003 - 11:17 #2
Dvs. Hvis jeg ikke har lavet sådan en fil, før jeg satte den nye harddisk i, er der ikke noget at gøre.
Det skal lige siges, at der er fejl på den gamle harddisk, så den kan ikke bruges til at starte windows op.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
24. november 2003 - 12:22 #3
Kan du se det som ligger på din gamle harddisk? og kan du komme ind i Outlook Express på den gamle harddisk

Hvis du godt kan se den men ikke kan gå derind, så skal du lede efter dine konti som hedder *.iaf Denne *.iaf fil kan du kopiere og så importere på din nye harddisk. Alt hvad der ligger fra dit OE (alle mapper) hedder *.dbx og ikke som zybug siger *.pst det er i Outlook det hedder sådan. Dit adressekartotek hedder *.wab find og gem alle disse filer, så kan du importere dem til din nye harddisk.