Avatar billede olemunk Nybegynder
26. november 2003 - 09:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forskel på ydelse ved AGP 4 og AGP 8

Jeg er ved at købe et Creative 3D Blaster GForceFX 5600 Ultra, der kan tilsluttes både AGP 4 og 8. Mit motherboard kan kun klare AGP 4. Kan man ændre dette ved at forsyne kortet direkte fra powerboxen. -Og hvad betyder forskellen egentlig for kortets ydelse. (Jeg kører 3D Max).
Ole
Avatar billede egidiussen Nybegynder
26. november 2003 - 09:24 #1
Hejsa
Hvis dit bundkort ikke understøtter 8xAGP, så kan du intet gøre.
På ydelsesside så betyder det ikke det store hvilken type du har/bruger.

Skipper

P.S. Her er en meget teknisk artikel om AGP 8x:
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/01/07/23/2295733
Avatar billede olemunk Nybegynder
26. november 2003 - 09:31 #2
Udmærket artikel.
Ole