Avatar billede kizz Nybegynder
26. november 2003 - 12:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

bundkort p4p800

Har i tankerne at købe dette bundkort.Har tænkt mig at køre det sammen med min 40gb seagate barracuda HD og en P4 northwood C 2.6 gh med fsb 800.Endvidere har jeg kig på nogle Samsung DDR 3200 ram 512mb.Er der nogle erfaringer omkring disse ting ???
Avatar billede zybug Nybegynder
26. november 2003 - 12:37 #1
dejligt kort men hvorfor ikke spytte lidt mere i og få deluxe ?

En anden disk ville nok være at fortrække da den disk der er meget langsom i forhold til dit board..

Husk HT teknologi på din processor ;)

Rammene skulle være fine nok.. GL med det :)
Avatar billede kizz Nybegynder
26. november 2003 - 12:49 #2
Min disk kører 7200 rpm.Hvad ville du da foreslå af harddiske rpm osv.???
Avatar billede little_kim86 Nybegynder
26. november 2003 - 13:54 #3
En meget god ting vil være at se efter en harddisk med 8mb cache... Western Digital har nogle harddiske med 8mb cache... Det gør harddisken en del hurtigere...

Jeg vil så sige til det andet... At bundkortet er et rigtig godt bundkort som har alt det man skal bruge, mangler måske en firewire port men det er jo ikke sikker du skal bruge den til noget...

Samsung ram er rigtig gode, enda nogle af de hurtigste på market. Der er delte meninger om, om det er samsung eller Kingston ram der er hurtigst. Men nogle gode ram...

Processor ikke så meget at sige andet end pentium styrre... Og 2.6 er den der bedst kan betale sig at købe...

Alt i alt et godt valg!!!

Med venlig hilsen
Kim
Avatar billede zenze Nybegynder
26. november 2003 - 15:21 #4
Avatar billede kizz Nybegynder
26. november 2003 - 17:36 #5
Jeg må sige at indtil videre har jeg været rigtig tilfreds med min HD.Den er hurtig selv om mit nuværende bundkort kun understøtter ata 66 og den oprindelig skal køre ata100.
Avatar billede kizz Nybegynder
23. februar 2005 - 10:20 #6
Købte alt ovenstående pånær ram som blev Kingston HyperX.Det kører kanon godt...tak