Åbne programmer på skrivebordet
På min datters bærbare PC, som har Windows 2000 installeret, er der opstået et stort problem. Når jeg forsøger at åbne f.eks. Explorer via ikonet på skrivebordet, kommer der følgende fejltekst:This module was compiled with a trial version of Delphi. The trial period has expired.
Når jeg siger OK til meldingen, dukker der følgende besked op:
Explorer.exe has generated errors and will be closed by Windows. You will need to restart the program. An error log is being created.
Når jeg siger OK til denne besked - eneste mulighed - går maskinen ud i opstartsvinduet et par sekunder og derefter viser den skrivebordet igen, hvor det hele så starter forfra. Jeg kan godt etablere forbindelse til Internet, men ikke åbne browseren. Er der en der hjælpe, inden jeg mister de sidste grå hår? Jeg håber.
MVH Niels
