hvad er delphi
Hej alle...min com er gået i baglås....
når jeg vil åbne f.eks. "denne computer" kommer den med en fejlmelding der siger: this module was compiled with a trial version of delphi, your trial period has expired.
det samme sker hvis jeg vil åbne explorer og kontrolpanel... jeg kan godt køre div. norton virus programmer men de har ikke fundet noget....
håber der er nogen der kan hjælpe..
