Avatar billede souledge Nybegynder
15. januar 2001 - 17:05 Der er 8 kommentarer

.dk domæner til spotpriser, hvor?

Den billigste domæne-service jeg kender er WorldOnline, som tager 400 kr. om året for at hoste en side - inkl. domain-registration, findes der nogen billigere?
Ting som ASP, PHP, FrontPis Extensions og den slax er ligegyldig.
Bare med omkring 100 megabytes trafik om måneden, og nogle megabyte server plads!
Jeg kræver dog FORMMAIL!

Har du nogle gode forslag til hvor man skal købe sit www.domæne.dk?
Avatar billede klas Juniormester
15. januar 2001 - 17:06 #1
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. januar 2001 - 17:07 #2
www.1klik.dk er der domæner til 9kr, www.we-sale.dk har noget de kalder visit til 10kr per måned, det var måske noget?.
Avatar billede microtec Nybegynder
15. januar 2001 - 17:12 #3
Bemærk lige at hos www.1klik.dk koster et domæne ganske vist kun 9 kr., tilgengæld koster det i nærheden af 500 Kr. om året at have det til at pege på et web-sted, hvis man ikke køber deres web-hotel.
Det er temlig dyrt!!!!
Avatar billede camboy.dk Nybegynder
15. januar 2001 - 17:54 #4
Søg på www.webhotels.dk

Så finder du det du har brug for nemt
Avatar billede souledge Nybegynder
15. januar 2001 - 19:50 #5
Jeg skal have et hotel uden alt mulig sponsorfis!
Avatar billede madzz Nybegynder
17. juli 2001 - 17:05 #6
Mit foreslag er at du opretter et domain hos team internet. Der er det billigt. De er dog ret dyre når det kommer til at hoste. Til at hoste vil jeg anbefale azero.dk ligesom klas. Det er det billigste jeg har fundet og så er der fri trafik!
Avatar billede vladimirr Nybegynder
17. juli 2001 - 17:07 #7
Jeg vil også bare anbefale www.a0.dk ligesom de andre, Jeg mener at de leverer mig en god service, og en FLOT uptime.

//Anders
Avatar billede microtec Nybegynder
19. oktober 2001 - 13:44 #8
Luk så det spørgsmål!!!

Der er folk som har brugt tid på at hjælpe dig, så bør du også afslutte.