12. december 2003 - 11:49Der er
6 kommentarer og 1 løsning
Word over i Power point
Jeg har et Word dokument hvor der er sat billeder og tekst op på flere sider, så ville jeg flytte det over i Power Point for at kunne lave det som et dias show, men det går helt galt når jeg har klippet det fra Word og sætter det ind i Power Point så står det ikke pænt mere.
Kan man ikke tage en hel side og flytte over så det bliver til et dias?
Hjælper det ikke hvis du i word trykker ctrl+a og så ctrl+insert i powerpoint trykker du shift+insert. ps. husk at powerpoint skal vises på en a4 side lige som word dokumentet.
Nej det hjælper ikke, jeg fandt så en funktion i word filer hvor jeg kunne sende til fax eller power point da jeg prøvede dette kom kun teksten over i power point.
nå mond det er sådan der er ikke de der accepter knapper som der plejer.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.