Avatar billede stephans Nybegynder
25. december 2003 - 10:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows XP Prof. engelsk til dansk!

Nu er det sådan at jeg har en engelsk version af windows xp prof. men har købt en dansk windows xp med SP1. Så kommer mit sprøgsmål, kan jeg bare opgradere mit nuværende windows xp (EN) til windows xp (DK) eller skal jeg formattere min computer?
Avatar billede bredker Nybegynder
25. december 2003 - 10:14 #1
er ikke helt sikker , men lav en bakup så du er sikker , så sker der ikke noget ved at prøve
det værste der kan ske , er jo at du må formatere bagefter
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
25. december 2003 - 10:32 #2
nej det kan ikke lad sig gør og det må man heller ikke.
faktisk det får man besked på når man prøver det at opgradere fra et sprog til en anden,at det skal man ikke og kan ikke  og forslår en ny installation..
Avatar billede bredker Nybegynder
25. december 2003 - 10:36 #3
rigtigmmk >>du siger at man ikke må
det kan jeg ikke se at der er noget galt i , når manden har en licens til begge må han godt , men om det kan lade sig gøre er en anden sag
men det er også altid bedst at formatere først , så har han jo en ren maskine
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
25. december 2003 - 10:45 #4
ja ja og det er heller  ikke det jeg mener..
det kan han godt , jeg mener bare at man må ikke opgradere fra et sprog til en anden for det er ikke anbefalt for stabilitet af system og har ikke noget med licens at gør...
Avatar billede denmark77 Nybegynder
25. december 2003 - 14:06 #5
øh ja...
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. december 2003 - 20:38 #6
Det har absolut intet at gøre med stabiliteten af et styresystem!

Man _KAN_ ikke opgradere fra engelsk til dansk. Og længere er den historie ikke.
Avatar billede stephans Nybegynder
23. januar 2004 - 19:25 #7
Mange tak for alle jeres svar!
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. januar 2004 - 19:31 #8
Tak for point :)