Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. januar 2004 - 10:21 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Point på eksperten

Hvad er der galt med den nye eksperten?

Hvorfor har I ikke gennemført en test konvertering, inden i konverterede til den nye eksperten???

I den gamle eksperten havde jeg over 63000 point, nu virker
pointsystemet ikke længere.

/per
Avatar billede exp Juniormester
13. januar 2004 - 10:23 #1
Avatar billede exp Juniormester
13. januar 2004 - 10:24 #2
Avatar billede snowball Novice
13. januar 2004 - 10:26 #3
Tror aldrig jeg lærer at forstå hvordan folk kan overse den store blå kasse med nyeste nyhed der er øverst på alle sider indtil man har læst den ;o)
Avatar billede exp Juniormester
13. januar 2004 - 10:27 #4
snowball >>
Tænkte selv det samme ;-)
Avatar billede ldrada Nybegynder
13. januar 2004 - 10:47 #5
Også mig...
Avatar billede Syska Mester
13. januar 2004 - 10:49 #6
lol, læs og lær
Avatar billede eagleeye Praktikant
13. januar 2004 - 13:34 #7
hmm det første folk tjekker når de logger ind er deres point og flyver 200km op i luften og skal halshugge admin og andre fordi de har midstet deres point.

Hvis du nu lige kigger på eksperten er der en nyhed lige i hoved på dig. Hvor det hele står forklaret. Samt kig på de sidste 10 spørgsmål i denne kategori og de 8 omhandler det samme..... ;))
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
13. januar 2004 - 18:59 #8
;) rolig nu venner....
Skal da ærligt indrømme at jeg lige hævede øjenbrynene en gang da jeg loggede på.
Så at jeg lige pludselig kun havde 1.668 p. 1.855 p ude og var møffet ned på en placering der hedder 2.618

Hvad enten vi vil være ved det eller ej, så er det nok ens brugerindstillinger vi først kigger på vi har logget på - og først derefter kigger man om der er nogen news ;D
Avatar billede exp Juniormester
13. januar 2004 - 19:19 #9
Der må jeg da være uenig - når jeg logger ind er det som regel gennem et spørgsmål, og oplever da af og til, at der går flere dage, hvor brugerinfo slet ikke bliver checket...
simpelthen fordi det er uinteressant...
Avatar billede eagleeye Praktikant
13. januar 2004 - 22:44 #10
susanne_larsen >> ja ok men det lader til de fleste gør noget som dette så:
Logger ind
Tjekke mine point og placering
W.T.F.H.T.M.P
Opret spørgsmål(%&%/¤##% points??)
Tjek enyt
Tjek om andre har ligne problem i eksperten kategorien
Når ok så der var en forklaring, glemmer alt om mit spørgsmål

*LOL*
Avatar billede exp Juniormester
13. januar 2004 - 23:27 #11
eagleeye >>
;-)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. januar 2004 - 09:35 #12
Den type konverteringsfejl var fyringsgrund i mit
tidligere firma. Men de ville hellere ikke ansætte
B programmører. ;-)

/per
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
14. januar 2004 - 15:49 #13
ROFL
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
14. januar 2004 - 15:51 #14
ARGH man skal ikke trykke ENTER her i det nye E --- S*** =send

øhmmm eagleeye W.T.F.H.T.M.P er det en forkortelse af det jeg tror ;)
Avatar billede snowball Novice
14. januar 2004 - 15:56 #15
What The Fuck Happened To My Points !? ;)
Avatar billede eagleeye Praktikant
14. januar 2004 - 17:13 #16
Nemly ;)
Avatar billede lauge Nybegynder
03. februar 2004 - 10:38 #17
det er sq da en grund til man ikke ser nyheden i toppen af siden - det ligner ikke nogen nyhed. Når en bruger kommer ind på en side, så er brugeren ret hurtig til at scanne hvad der er content og hvad som er reklame, og de der nyheds boxe ligner reklamerne på google.com.

Det skal lige siges jeg er tilfreds med exp.dk, men eksperten.dk får sq ikke nogen design  pris eller nogen pris for bruger venlighed. Der er alt for mange funktioner på eksperten, som ikke er selv sigende. Tag f.eks. når man skal lukke et spørgsmål - hvor var lige den brugerflade ansvarlige den dag det blev lavet? Jeg tror jeg havde brugt eksperten i mange år før jeg fandt ud af det - efter Admin havde været efter mig :-)