Avatar billede kennyb Nybegynder
16. januar 2004 - 17:18 Der er 4 kommentarer

demoSPASSER færdig?

Nogle der gider at bruge demospasser etfer de er begyndt at begrænse båndbredte osv?

Jeres mening? er det deres død?
Avatar billede sesam Nybegynder
16. januar 2004 - 17:21 #1
Er der nogen der gider bruge den i forvejen?
Avatar billede nidyahou Praktikant
16. januar 2004 - 18:26 #2
det er pænt lamt at de gør det ivertfald, håber der kommer et nyt community der ligner
Avatar billede nse Nybegynder
16. januar 2004 - 18:28 #3
Nidyahou det tror jeg bestemt ikke, at du skal regne med, hvis du kender trafikpriser.. Reklamemarkedet kan på ingen måde klare finansieringen af en sådan trafiktung side...
Avatar billede nidyahou Praktikant
17. januar 2004 - 12:48 #4
ja, jeg ahr os tit tænkt på hvorn de dog har fået råd til det