Avatar billede dah Nybegynder
19. januar 2004 - 12:47 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Sluk automatisk af skærm

Hej

Jeg stå og skal bruge en reg. fil, som kan slukke for skærm efter 10min. Det skal bruge på en windows 2000 og windows xp, er der nogen som kan lave det, eller som ved hvad for en regeditor key det er man skal ændre?

PÅ for hånd tak.
Avatar billede lgj Nybegynder
19. januar 2004 - 15:07 #1
Det får du temmelig svært ved. :(
Det er en binær værdi (38.) i
HCU\Control Panel\PowerCfg\PowerPolicies\3

Beklager
Avatar billede dah Nybegynder
19. januar 2004 - 15:33 #2
jeg fandt en anden måde, havde ikke lige set du havde svaret, jeg fandt frem til en fil i windows 2003 server som hedder powercfg.exe, den kan man køre med nogen parametere, og så kan man tvinge det ud. jeg har testet det på en windows xp og en windows 2000 og det virker, link er her : http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;324347 . Men jeg takker da for dit svare og du får halv dele af point.
Avatar billede dah Nybegynder
19. januar 2004 - 15:34 #3
delen ikke dele