Avatar billede kennyb Nybegynder
19. januar 2004 - 19:19 Der er 7 kommentarer

Mangelfuld værktøjslinie?

Jeg har fået ny computer. og har geninstalleret Adobe Illustrator på den.
Men min værktøjslinie ser sådan ud:
http://www.samwise.dk/ill.jpg

Hvordan får jeg resten af knapperne på?
Avatar billede c-holst Novice
19. januar 2004 - 19:21 #1
kan du ikke højreklikke på linien og vælge noget med tilpas. Kender ikke lige det program.
Avatar billede kennyb Nybegynder
19. januar 2004 - 19:27 #2
det er ikke sådan ligetil!
Avatar billede spe Nybegynder
19. januar 2004 - 19:30 #3
Du skal smide preferncefilen ud og starte programmet op igen.

Preferencefilen ligger lidt forskelligt afhængig af styresystem så tjek din manual for hvor den ligger.
I nogle systemer er det en usynlig fil så du skal slå visning af usynlige filer til hvis du ikke kan finde den, der hvor manualer siger den skulle ligge.
Avatar billede kennyb Nybegynder
19. januar 2004 - 19:31 #4
Okay.. Prøver lige det!
Avatar billede kennyb Nybegynder
19. januar 2004 - 19:37 #5
den der manual der,, den er lidt syko! Nogle der ved hvor den fil ligger?
Avatar billede kennyb Nybegynder
19. januar 2004 - 19:37 #6
illustrator 10 på win xp pro
Avatar billede spe Nybegynder
19. januar 2004 - 19:46 #7
den hedder AIPrefs og ligger Window/User/Application Data/Adobe//adobe Illustrator 10 folder