Avatar billede gryden Nybegynder
21. januar 2004 - 18:21 Der er 1 løsning

Trådløse klienter

Kan det lade sig gøre at opsætte trådløse klienter til en terminalserver? Terminalserveren skal kunne betjene 50 stationære og 12-20 trådløse. Er der nogen der har erfaring med trådløse PC'ere som tynde klienter?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. januar 2004 - 11:00 #1
dette er der absolut ingen problemmer i du kan gørre det på 2 måder

Enten alm PC´ere med trådløse netkort eller du kan købe egentlige tynde klienter der enten har on bord Wirred netkort men dem kan du udvide ved hjælp af PCI slot eller ´du kan købe tynde klienter med wirrelless kort i

Jeg vil anbefale dig at kigge på fujitsu siemens for de er helt kanone deres klienter, og de er baserert på fujitsu siemens egen udviklet linux "Elux"

MC