Avatar billede hotdate Nybegynder
22. januar 2004 - 22:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Saved game til Mafia

Hej, nu gider jeg alså ikke lige lede mere efter et saved game, til mafia. Det skal være et spil, hvor alt er klaret.
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. januar 2004 - 22:51 #1
booohooo kan du ikke selv klare det...
Avatar billede hotdate Nybegynder
22. januar 2004 - 22:54 #2
Har prøvet alt, søgt på google og diverse snyde sider
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. januar 2004 - 23:03 #3
Jeg mener hvorfor kan du ikke bare selv gennemføre det?
Især i et spil som Mafia ødelægger det hele oplevelsen at snyde.
Avatar billede www.silickon.dk Nybegynder
22. januar 2004 - 23:04 #4
HVIS du ikke finder en der har gennemført det hele... så kan jeg sende min gamle. Kan ikke huske hvor langt jeg er kommet, men det er rimelig langt!
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. januar 2004 - 23:08 #5
Mener du ALT?! Altså også alle missionerne i det der "free ride" eller hvad det nu hedder? Tror ikke der er mange som har klaret alle dem.
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. januar 2004 - 23:11 #6
Anyway. Jeg har klaret selve spillet og en del af free ride missionerne. Ved ikke lige hvilket save som er "længst", så her er de alle sammen: http://home21.inet.tele.dk/doggy82/exp/savegame.zip
- Det er vel op til dig selv om du vil ødelægge oplevelsen.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2004 - 23:15 #7
Du kan vist også downloade savegames til Mafia på www.savegames.net
Avatar billede skynet Nybegynder
22. januar 2004 - 23:34 #8
mener der ligger en komplet pakke med savegame på deres hjemmeside.