Program ringer automatisk op til internettet
Hej "eksperter",Jeg har et problem med mit internet. Når jeg starter computeren er det første der sker følgende: En diaalog-box kommer fra og fortæller mig at et program har anmodet om at ringe op til internette, men jeg har ikke aktiveret dette program og kender det ikke ??? Hvordan/hvor får jeg slette/stoppet dette program ??? I øvrigt lukker den mit virus-program ned hvis jeg prøver at starte det.
