Avatar billede smooth Nybegynder
29. januar 2004 - 14:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor gemmer Outlook listen over blokerede e-mails

Hej alle sammen !

Nu er jeg ligesom alle jer andre GODT træt af alle SPAM mails som kommer ind på ens e-mail adresse. Jeg har nu igennet 1½ år brugt den blokerings funktion som Outlook har men det er jo ikke meget hjælp at hente der når afsender hele tiden skifter e-mail..

Så nu har jeg fået en kanon idé som jeg vil prøve at gennemfører. Men jeg kan ikke komme vider før jeg ved hvor Outlook gemmer alle mails som er kommet på min sorte liste..

Jeg går da stærkt ud fra at der er en for af db hvor alle mails gemmes i. Og jeg tror også at det er en DLL fil men måske tag jeg fejl.
Men mit spørgsmål lyder på :

Hvor på min computer finder jeg den fil/db som Outlook bruger til at gemme e-mails som jeg har blokered.

Hvis I kan hjælpe mig med dette så er jeg sikker på at det også vil hjælpe jer når projektet er færdig og alt bliver 100% gratis så det er bare med at komme med stien til den lille fil.

His det nu viser sig at den fil er på en eller anden måde kryptered, hvordan dekryptere man sådan ne..Men det ser vi først på når vi har filen..

Mange venlige hilsner
Srdjan L-B / smooth
Avatar billede aovergaard Nybegynder
29. januar 2004 - 15:00 #1
Prøv lige at søge på *.dbx så kommer alle dine mapper frem fra Outlook Express
I Outlook er det *.pst som du skal søge på.

Vi fra Spywarefri, vil med glæde modtage et evt. færdigt resultat på det du er ved at lave, og lægger også gerne en artikel fra dig ind på vores side hvis det lykkedes for dig. Du kan skrive til os via kontakt på http://www.spywarefri.dk Eller på denne adresse: TeamSpywarefri (at) hotmail.com Slet mellemrum og erstat (at) med @
Avatar billede smooth Nybegynder
29. januar 2004 - 15:07 #2
aovergaard >> Jeg siger tak..

Jeg skal nok give besked når det er klart.. Men skal vi ikke lige se om det kommer så langt :D
Avatar billede aovergaard Nybegynder
29. januar 2004 - 15:15 #3
Jo det må vi jo nok hellere *G* Men jeg skal nok følge ivrigt med i denne tråd, for at se hvad du finder ud af.
Avatar billede smooth Nybegynder
04. juni 2005 - 12:04 #4
lukker