Avatar billede jacs Nybegynder
30. januar 2004 - 12:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Linux specialist søger job

Da det firma jeg arbejder for nu i fremtiden vil udfase Linux pga. en gruppepolitisk beslutning, søger jeg et andet sted at arbejde.

Jeg har adskillige års proffessionel erfaring med drift af Linux :
Samba, Bind, Dhcp, Iptables/ipchains mv.
Jeg er vant til 24 timers drift, da virksomheden er en produktionsvirksomhed med drift døgnet rundt.

Jeg har en universitetsgrad i datalogi og arbejdet med edb i 20 år.

Desuden har jeg arbejdet i flere år med WindowsNT administration og Win311, DOS, Win95/98 og 2000 klienter.

Arbejder og administrerer til daglig også Lotus Domino/Notes og kan programmere i adskillige programmerinssprog.

Mvh
Jacob
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
30. januar 2004 - 12:44 #1
Så vidt jeg kan forstå, er denne kategori til hvis DU har en opgave der skal løses.
Avatar billede jacs Nybegynder
30. januar 2004 - 12:50 #2
Jeg prøvede at lægge opgaven under fuldtid, men fik en fejlmeddelelse, så derfor røg den under hovedgruppen job/opgaver.

Mvh
Jacob
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
30. januar 2004 - 12:56 #3
Du missede min pointe - jeg tror kategorien drejer sig om at udbyde opgaver, ikke at udbyde arbejdskraft. Undskyld jeg ødelægger dit spørgsmål med sådan noget snak.
Avatar billede jacs Nybegynder
30. januar 2004 - 13:02 #4
Tja, måske du har ret? Det ville være smart med en lille beskrivelse af kategorierne, da det ikke altid kan ses af navnet, hvad formålet med kategorien er.

Mvh
Jacob
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
30. januar 2004 - 13:21 #5
Avatar billede jacs Nybegynder
30. januar 2004 - 13:46 #6
Ok, forkert kategori, beklager :)

Jacob