Avatar billede pc-gram Nybegynder
30. januar 2004 - 13:32 Der er 2 kommentarer

Mange dublerede mails på iPAQ 1940 (pocket-PC)

Et par gange eller så har jeg lavet en komplet restore på min iPAQ, og det fungerede heldigvis godt (så går min verden ikke i stykker hvis jeg skulle miste den). Men alle mine ca. 900 mails blev hver gang dublerede således at jeg nu har ca. 2700 mails på min PDA. Jeg kan ikke slippe af med dem. De fleste af dem er spøgelsesagtige; de kan ikke slettes på PDAen og heller ikke læses. De er der bare. Jeg har fx. prøvet at tømme indbakken på PC'en totalt og synkronisere envejs til PDA'en, men det gjorde bare at spøgelserne forblev tilbage på PDAen. Jeg har også prøvet at slette at filerne i PDA:\Windows\Messaging, men det hjalp heller ikke.

Er der nogen der har en idé til hvad jeg skal gøre?
Avatar billede kirul Nybegynder
15. marts 2004 - 11:41 #1
Det du skal gøre er at beholde dine mails og andre filer på din pc. Så skal du lave en hard reset af enheden, som tømmer den fuldstændig.
Det står i din manual hvordan du hard resetter den. Der er nemlig 2 slags reset.
Det som du har gjort indtil videre er kun et soft reset og det er ikke nok.
Sæt den til at synkroniser igen og den skulle gerne kun have de mails som du har liggende på din pc.
Avatar billede pc-gram Nybegynder
15. marts 2004 - 12:31 #2
Nemlig: En hard-reset og geninstallation af alle de ekstra programmer og indstillinger. Her havde jeg i øvrigt stor glæde af Microsofts Remote Display program, således at jeg kunne gemme en masse relevante skærmbilleder inden jeg slagtede dyret.