Avatar billede wong Nybegynder
05. februar 2004 - 13:02 Der er 14 kommentarer

Logitech internet navigator Keyboard - genvejstaster

JEg vil høre om hvordan jeg få mine skift nummer, play, stop - knapper kan komme til at virke..
på min gamle pc virkede den uden jeg skulle installere software
Avatar billede wong Nybegynder
05. februar 2004 - 13:03 #1
sry
det er Winamp jeg mener
Avatar billede ird Praktikant
05. februar 2004 - 13:05 #2
kan du ikke lige formulere det igen??
Avatar billede cerb Nybegynder
05. februar 2004 - 13:07 #3
hvis du bare starter winamp kan du styrer dine knapper, men du er nød til at sætte winamp til at starte med den knap der er til medie.
Avatar billede wong Nybegynder
05. februar 2004 - 13:08 #4
jacob hansen
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede ird Praktikant
05. februar 2004 - 13:12 #5
Avatar billede wong Nybegynder
05. februar 2004 - 13:13 #6
hvordan gør jeg det? er ikke så god til det
Avatar billede ird Praktikant
05. februar 2004 - 13:15 #7
Alle dem der er gule går du ind i og acceptere de løsninger du kunne bruge
Avatar billede ird Praktikant
05. februar 2004 - 13:17 #8
Avatar billede phrame Nybegynder
07. februar 2004 - 18:22 #9
Simplet....

Hent den seneste software til dit tastatur: http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/GB/EN,CRID=1796,contentid=5293
Avatar billede ird Praktikant
08. februar 2004 - 09:01 #10
Hvis du henter det software fra Logitech for du en masse hø med en du ikke har brug for. Ofte skaber dette kun problemer tro mig! Jeg har kun udstyr fra Logitech og bruger aldrig deres drivers, for det skaber kun ged her
Avatar billede cerb Nybegynder
08. februar 2004 - 11:06 #11
hvad er det for noget hø ?? jeg har driveren til det tastatus og det er det eneste den installere.
Avatar billede ird Praktikant
08. februar 2004 - 11:15 #12
Logitech har store problemer med deres muse-drivere til Windows 2000 og XP. Uanset hvilken driver man bruger, fungerer den ikke optimalt. Ifølge Logitech kan problemet des- værre ikke løses i øjeblikket. Derimod kan man downloade Microsofts Intel- lipoint-driver, afinstallere Logitech- driveren og installere Microsoft- driveren. Dermed kører det næsten perfekt.
Avatar billede cerb Nybegynder
08. februar 2004 - 11:21 #13
ok vidste ikke det med musen, synes nu godt nok ikke jeg har probs med min, men kunne være man skulle prøve den der
Avatar billede phrame Nybegynder
08. februar 2004 - 15:56 #14
Hvad med du med problemer og den ikke fungerer optimalt. Jeg har fire maskiner, alle med logitech udstyr, plus deres nyeste diNovo og sphere webcam, jeg har aldrig haft problemer med noget af deres software. Tilgengæld har jeg kun haft problemer med Microsoft bluetooth produkter og philips webcams.