Avatar billede skwizie Nybegynder
07. februar 2004 - 17:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

FPDF +gemme fil

Jeg har lavet et script som genere et pdf dokument (faktura) fra en database og det virker fint, og jeg kan se dokumentet og egentlig også gemme det som en fil. Men jeg vil gerne have at den skal gemme filen et andet sted end i det bibliotek hvor pdf filen bliver generet? hvordan gør man det?

$pdf->Output(\bibliotek\mappe\fil.pdf,F);

Hvordan skal man lige få skrevet det ind i denne linie??
Avatar billede stigp Nybegynder
07. februar 2004 - 18:34 #1
$pdf->Output('bibliotek\mappe\fil.pdf',false);
Avatar billede skwizie Nybegynder
08. februar 2004 - 00:21 #2
Den virker godt nok, men jeg syntes ikke rigtig jeg kan få flettet en variabel med in i stien? altså filen skal hedde et nummer som er angivet i en variabel tidligere?
Avatar billede stigp Nybegynder
08. februar 2004 - 00:30 #3
$pdf->Output("bibliotek".$Variabel1."\mappe".$Variabel2."\fil".$Var3.".pdf",false);