Avatar billede dystopia Nybegynder
09. februar 2004 - 16:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gendan emails i Outlook 2003

Hej

Min computer gik ned og kunne ikke åbnes igen, jeg installerede derfor windows xp på en anden hdd og derefter office 2003 - nu vil jeg så gerne importere alle mine emails fra "den gamle outlook 2003" (ved at bruge den gamle hdd som slave har jeg fået adgang til filerne) jeg har derfor overskrevet filer i nyharddisk\Documents and Settings\bruger\Application Data\Microsoft\Outlook med filerne fra gammelharddisk\Documents and Settings\Johnny\Application Data\Microsoft\Outlook - dette gjore desværre ikke forskel, mine emails dukkede ikke op af den grund....

Nogen ide til hvad jeg skal gøre?

Johnny
Avatar billede muddi Praktikant
09. februar 2004 - 16:42 #1
Der findes en import funktion i Outlook. Den finder du i File -> Import and Export
Her kan du så vælge at importere dine gamle .pst filer osv.
Avatar billede groenaert Novice
09. februar 2004 - 16:42 #2
Du skal finde Outlook.pst filen på din gl. harddisk og kopierer den hen på den nye, der hvor den tilsvarende fil ligger. der er måske også en fil med fil endelsen .pab du skal have med.
Avatar billede muddi Praktikant
09. februar 2004 - 16:44 #3
Din pst-fil ligger muligvis her:

nyharddisk:\Documents and Settings\bruger\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\backup.pst
Avatar billede dystopia Nybegynder
09. februar 2004 - 17:40 #4
HAr lige søg den gamle hdd igennem for filer med .pst - intet resultat, men .pst filen kommer da også først hvis man har lavet en back-up ikk? Jeg nåede ikke at lave en back-up, da mit system bare crashede lige pludseligt, den filer der ligger i outlook mappen på den gamle hdd er: outlook.srs, outlook.xml, outlook.NK2, outcmd.dat ingen .pst fil (ved ikke om de er gået væk fra den i Office 2003 (office 11)?
Avatar billede groenaert Novice
09. februar 2004 - 17:48 #5
Jeg bruger selv Office XP og der er en .pst fil, spørgsmålet er om den evt. kan være gået tabt under dit computernedbrud.
Avatar billede muddi Praktikant
09. februar 2004 - 17:51 #6
Nej, pst-filerne bliver brugt hele tiden. Den der hedder backup.pst her en særlig backup, som Outlook selv laver.
Der burde altså være en der hedder outlook.pst, outlook1.pst osv. alt efter hvor mange Outlook brugere du havde.

Her står der ihvertfald at Outlook 2003 bruger .pst-filer:
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=830336&product=out2003
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2004 - 20:20 #7
pst filen kan godt være en fil, der ikke vises, så du skal lige slå til at du skal kunne se alle filer. Selv om det er xp, tror jeg proceduren er ens.

Ellers se om du kan bruge noget fra dette link.
http://www.eksperten.dk/spm/429044
Avatar billede dystopia Nybegynder
09. februar 2004 - 22:28 #8
Tak hov-sa - en hurtigt søgning med søg i gemte mapper løste problemet :)

Johnny
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2004 - 22:29 #9
Selv tak. Godt du fandt filen.