Avatar billede Pia Novice
11. februar 2004 - 12:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvor ligger mit Adressekartotek !

HJÆLP
ved en fejl er min maskine blevet sat op igen - og jeg kan ikke finde mit adressekartotek i outlook express - er der nogen der ved hvor jeg skal søge. Alle mine data ligger på maskinen og jeg har fået internet og mail til at fungere (fik 2000 mail) men mangler mine gemte mails og mit adresse kartotek. Har søgt på *wab men finder kun et tomt kartotek. Alle mine øvrige ting lå i documents og settings.
Avatar billede svaneweb Nybegynder
11. februar 2004 - 17:27 #1
Hvilket styresystem kører du?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. februar 2004 - 02:56 #2
Du skal søge på *.Wab måske er det bare det lille punktum du mangler. Og alle dine andre mapper med mail ligger på *.dbx så kan du bare kopiere de mapper.
Avatar billede Pia Novice
13. februar 2004 - 08:35 #3
Jeg bruger windows 2000 - har prøvet at søge på *.wab og *.dbx intet resultat er ved at opgive totalt.
Avatar billede svaneweb Nybegynder
13. februar 2004 - 11:29 #4
Hej

Klik på Adresser i Outlook, klik på filer, kør musen over "eksportér", så kommer der en drop down boks hvor du kan vælge at eksportere adressekartotek(wab) til den destination som du selv bestemmer.
Nemt nok ikk?

mvh Allan
Avatar billede svaneweb Nybegynder
13. februar 2004 - 11:41 #5
Og dine gamle mails finder du i:C:\documents and settings\administrator*\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{315F4A79-2BAC-4103-ADC3-64FB4432D5C6}\Microsoft\Outlook Express
Der skulle du gerne finde en eller flere .dbx-filer.
God jagt
* din egen konto/navn

mvh Allan
Avatar billede svaneweb Nybegynder
13. februar 2004 - 11:44 #6
PS Slet aldrig nogle af dine konti under "identities", så er alt gået tabt.

mvh Allan
Avatar billede Pia Novice
16. februar 2004 - 08:32 #7
tak - med din hjælp har jeg fået det op at stå her i weekenden