Avatar billede simon_thrown Nybegynder
17. februar 2004 - 16:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor vender spil på Hovedet??

Goddag.
jeg har en ven, som har et lidt spøjst problem.
Han kører (mener jeg ganske bestemt) WinXP; og det fungerer fint nok; men når han installerer visse spil vender de på hovedet!! (Bl.a det nye Railroad Tychoon!).
Hvis der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe, vil vi blive glade.
God vind
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. februar 2004 - 18:00 #1
Han skulle vel aldrig have et GeForce grafikkort ?
Jeg mener at man i driveren kan rotere skærmbilledet og det er muligvis der fejlen er.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. juni 2004 - 13:52 #2
Fik du løst problemet ?
Avatar billede simon_thrown Nybegynder
29. juni 2004 - 20:18 #3
Hej. mange tak for hjælpen; ja det lykkedes at løse problemet; jeg fandt en genvejs-kommando, som jeg tastede, for at vende skærmmen på hovedet - og så spurgte den om et eller andet som mi  kammerat svarede ja til; og siden har det virket! Alt godt, og tak for dit svar, Simon
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. juni 2004 - 20:24 #4
Velbekomme. Kan spørgsmålet så lukkes ?
(så længe der ikke er et accepteret svar er spørgsmålet åbent)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. januar 2005 - 15:39 #5
Takker for point :)