Email - pop3
Jeg har problemer med at få min pop3 konto til at fungere i outlook. Jeg er koblet på internettet igennem et kollegienetnærk (der arbejder med proxyserver). Jeg er blevet tildelt en email-konto, igennem kollegienettet (der fungerer fint), men jeg vil gerne blive ved med at anvende min "gamle" email, der hostes eksternt.Af denne grund, skal jeg skal jeg logge på en gate (hos kollegienettet) for at kunne tømme min "gamle" email af. Dette kan jeg i og for sig godt leve med. Men når jeg skal afsende emails fra outlook - kommer alt det jeg sender - lige tilbage i hovedet på mig (enten med fejl 550 eller 554).
Her er, hvad den siger:
Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.
Emne: hello
Sendt: 18-02-2004 20:36
Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):
'xxxxx@hotmail.com' den 18-02-2004 20:36
550 relaying mail to hotmail.com is not allowed
Håber der er en der kan afhjælpe mig problemet - Hvis det ikke kan løses på anden vis - kunne man så ikke lade min nytildelte-email, figurere som min "rigtige" - altså så det ser ud til, at jeg afsender fra min "gamle" email, men i realiteten bruger en anden.
