Avatar billede cbudtz Nybegynder
20. februar 2004 - 13:16 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Gruppe forum ala Igroups

Jeg leder efter et færdigt programmeret forum med funktionalitet ala Igroups. Dvs. med medlemsinvitarioner, nyheder, Arrangementer, afstemninger osv...
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. februar 2004 - 13:17 #1
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. februar 2004 - 13:18 #2
Hvis det må være asp, kan du kikke på http://forum.snitz.com eller http://www.fullxml.com. Sidstnævnte er en portal med megen funktionalitet
Avatar billede ducks Nybegynder
20. februar 2004 - 13:20 #3
PHPNuke er også en portal i PHP med mange funktioner, www.WebWizForums.com er et meget anvendeligt forum i ASP.
Avatar billede cbudtz Nybegynder
20. februar 2004 - 13:35 #4
Tak for de gode forslag indtil videre. Jeg leder efter noget der indeholder præcist disse elementer:
  Nyheder
  Beskeder
  Fotoalbum
  Forum
  Links
  Medlemmer
  Afstemning
  Arrangementer
  Fildeling
  Kalender
Hvis nogen af de ovenstående kan moddes til det, vil jeg meget gerne høre hvordan...
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. februar 2004 - 13:52 #5
meget af det kan du finde i fullxml, noget af det kan du finde som scripts og delløsninger andre steder. Ved at have din egen server, kan du kombinere løsningerne, så du faktisk ender med at have alt
Avatar billede cbudtz Nybegynder
20. februar 2004 - 14:04 #6
Hmm jeg kigger på det... tak for hjælpen indtil videre...
Avatar billede cbudtz Nybegynder
02. marts 2004 - 23:58 #7
Tjaa jeg fik desværre ikke den pakke løsning jeg ledte efter, men ok - når der ikke er andre der vil byde så får du sgu pointsne...