Avatar billede schaefner Juniormester
22. februar 2004 - 23:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl i sortering

Når jeg f.eks. går ind på den side der viser de spørgsmål jeg har oprettet (http://exp.dk/list.phtml?spm_creator=schaefner&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on)

Hvis jeg så vælger at sortere på en af de tilgængelig muligheder (f.eks., titel), så sender den ikke de parammetre med at det er mig der har oprettet spørgsmålet, så den ender faktisk med at vise samtlige resultater fra databasen.

Og linket til at sortere efter indlæg ser i øvrigt således ud: http://exp.dk/list.phtml?sort=%3Cspan+title%3D%22Antal+indl%26aelig%3Bg%22%3E%23%3C%2Fspan%3E&order=asc

Men det er vidst alt sammen nemmere at illustrere hvis i selv prøver ;)

mvh:jesper.sørensen
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. februar 2004 - 23:17 #2
Ingen fejl her - mon ikke du skulle prøve igen ?
Avatar billede snowball Novice
22. februar 2004 - 23:28 #3
john_stigers: Der er da en fejl. Prøv og gå ind på dit link, hold musen hen over linket til "Titel" og se hvad det link henviser til ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. februar 2004 - 23:31 #4
snowball>
det henviser til spørgsmål oprettet af schaefner sorteret efter indlæg:
1 - 30 ud af 90 + 31 - 60 ud af 90 + 61 - 90 ud af 90

Skal jeg lave screenshot også?
Avatar billede snowball Novice
23. februar 2004 - 07:34 #5
john_stigers: Øh ja, men det er jo heller ikke der fejlen er. Det er når man vil sortere efter f.eks. titel.

http://exp.geertsen.dk/sortering.png
Avatar billede schaefner Juniormester
06. marts 2004 - 13:06 #6
Lukker spørgsmålet.