Avatar billede jimmidreng Nybegynder
24. februar 2004 - 14:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IIS 6 vil ikke køre aspx?

Den siger konsekvent The Page Cannot Be Found.
.aspx er ikke at finde i Mime types, men det er .asp heller ikke, og ASP 3 fungerer fint efter at jeg slog Active Server Pages til i Web service extensions. ASP .Net v1.1 er også slået til. Men den finder bare ikke siderne.

Nogen der har ideer?
Avatar billede venturer Nybegynder
24. februar 2004 - 14:18 #1
Kræver aspx ikke at du har aktivere .NET understøttelse? Jeg kan ikke huske om det er der fra starten af (mener jeg ikke det er), så det skal installeres og aktiveres på samme måde som du gjorde med asp.
Avatar billede jimmidreng Nybegynder
24. februar 2004 - 14:21 #2
Jeg har en managed server, så det er udbyderen der har installeret IIS6. Men den ligger lige under ASP, og hedder ASP.Net v1.1.4322

Jeg har aktiveret den.
Avatar billede jimmidreng Nybegynder
24. februar 2004 - 15:21 #3
Lukker og prøver under asp.net
Jeg har lidt travlt forstås