Avatar billede moa Nybegynder
30. januar 2001 - 22:38 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Admin - du må hellere kigge her...

http://www.eksperten.dk/spm/46939

Det går da helt galt for dem...
Avatar billede microtec Nybegynder
30. januar 2001 - 22:40 #1
Avatar billede nomiz Nybegynder
30. januar 2001 - 22:41 #2
slet dem ikke... Bed dem om at læse reglerne GRUNDIGT!! - Jeg har været ude for det samme hvor jeg stilte et spm. jeg ikke skulle have stillet! - Så læste jeg reglerne og trak alt tilbage! Bare giv\' dem en ordentlig skideballe, og heller ikke mere! -syntes jeg, altså!

/vh
Simon
Avatar billede nomiz Nybegynder
30. januar 2001 - 22:42 #3
microtec>> Er der stadig ophavsret på Norton Commander?

/vh
Simon
Avatar billede moa Nybegynder
30. januar 2001 - 22:46 #4
Nomiz: Der er godt mange indblandet ja! - så det bliver da nok ikke særligt sjovt for Andreas, men det plejer vel bare at være sådan at hammeren falder første gang når det er cracks?? - Men det er heldigvis ikke min afgørelse - men spørgsmålene skal ihvertfald væk, så de ikke ligger på det her forum!
Avatar billede microtec Nybegynder
30. januar 2001 - 22:46 #5
nomiz >> Jeg kender ikke til andet. Der var ikke rigtig nogen der svarrede da jeg spurte.

Hvis den skulle være PD eller freeware, ville det være mere passende at give et link til hvor den kunne downloades officielt, end at sende den pr. mail eller at uploade den til fri afbenyttelse.
Avatar billede nomiz Nybegynder
30. januar 2001 - 22:49 #6
hmm javel, ja
Avatar billede microtec Nybegynder
30. januar 2001 - 23:03 #7
nomiz >> Jeg kan se at man stadig kan købe Norton Commander for DOS hos Ravenholm Computing.

<SNIP>
Hvis du ikke ønsker at bruge Norton Commander under Windows kan DOS-versionen stadig købes, dog understøtter denne ikke lange filnavne.
</SNIP>

På Symantec´s hjemmeside er der heller ikke noget der antyder at den skulle være PD.
Avatar billede morten_b Nybegynder
30. januar 2001 - 23:08 #8
http://www.eksperten.dk/spm/46954

...er vist heller ikke helt lovligt.......
Avatar billede leif Seniormester
30. januar 2001 - 23:09 #9
Jeg vil så gerne undskylde, jeg regnede med at den ikke kunne købes mere og var sådan set blevet for \"samlere\".
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. januar 2001 - 23:24 #10
moa> Vi har overhovedet ikke udvekslet nogen former for cracks, men fil link findes på lovlig sider som www.google.com.

I øvrigt har firmaer kun lovlige filer, for de kan nemlig blive knaldet af BSA. Og det koster en formue.

/per
Avatar billede moa Nybegynder
30. januar 2001 - 23:38 #11
hoejrup: Hvis Admin har samme opfattelse som dig, kan jeg selvfølgelig kun beklage over for dig og andre i det pågældende spg. at jeg farede så hurtigt ud! - Men nu er det heldigvis ikke mig, der skal tolke Ekspertens regler - det vil jeg med sindsro overlade til Admin!

Men dog synes jeg det var \"muntert\" at følge hvordan du og andre pakkede jeres svar ind - så I har jo nok selv været lidt klar over at det måske er på grænsen??
Avatar billede snowball Novice
31. januar 2001 - 00:23 #12
Filen til NC der linkes til på http://www.eksperten.dk/spm/46935 er nu blevet fjernet og kommer ikke op igen ! Den skulle slet ikke ha\' været op. Beklager !

Snowball
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
31. januar 2001 - 09:27 #13
Begge spm. er slettet, men ingen brugere. Det bliver de involverede dog næste gang, OK ?!
Avatar billede microtec Nybegynder
31. januar 2001 - 09:31 #14
andreas_admin >> Jeps. Fin løsning på noget, som jeg er glad for jeg ikke skulle tage stilling til :o)
Avatar billede moa Nybegynder
31. januar 2001 - 09:51 #15
andreas_admin: En sand salonomisk-løsning ,-)